Sex Hikaye

sadomazo hikayeler oku

50087 okunma Seksi Yeğenim Neslihan

Seksi Yeğenim Neslihan

merhaba ben çorumdan 18  yasında bır gencım rumuz melihborabundan 1 yıl once annem hastalandıgı ıcın ankaraya annemle gitmiştikorada halamlarda kalıyoduk halamın ıkı tane bırbırınden guzel kızıvardı benım ılıskım neslıhanla yanı kucuk olanıyla neslıhan 18! yasında ıdısu an 18! annem halamla hastaneye gıttı buyuk yıgenım ıse arkadasınagitmişti ben neslıhanla evde tek...

49804 okunma iş için yurtdışına çıkmıştık

iş için yurtdışına çıkmıştık

Abimle 4-5 aylığına yurtdışından iş alarak gittik. 15 günde bir dönüş yapıyordum. Buradaki işleri de takip etmemiz gerekiyordu. Her gelişimde evin ihtiyaçlarını giderir, abimin evine de uğrardım. Yengeme de ihtiyaçlarını sorar gerekli şeyleri temin ederdim. Her uğradığımda hep sen geliyorsun kocam gelmeyecek mi derdi. Ben de fark eder mi. Nasılsa...

49917 okunma tatilin tadını karıyı yolladıktan sonra çıkardım

tatilin tadını karıyı yolladıktan sonra çıkardım

Merabalar adım erkan 33 yaşındayım istanbulda yaşıyorum evliyim anlatacağım olay gerçektir kimseye anlatma cesaretim olmadı bu zamana kadar burda bu olayı anlatıp rahatlamak istiyorum.geçen yaz yıllık izne ayrılıp memlekete gittim ailecek eşim ailesini özlemişti onu ailesinin yanına bıraktım bende eş dost arkadaş ziyaretine dolaşmaya gittim akrabalara uğradım arkadaşlarla oturduk derken...

50624 okunma olgun gelinimi siktim

olgun gelinimi siktim

Merhabalar ben istanbul dan yazıyorum.43yaşında165 boyundayımBundan 8 ay önce hayatımı değiştiren bir olayı paylaşmak istiyorum.Gelinim 32 yaşında 178 boylarında gayet iri memeli sarışın,geniş kalçalı afet bir kadındır,oğlum25yaşında 170boylarında normal bir geçtir.Oğlum bundan 4 yıl önce yaş farkı olduğu için istemediğim bir evlilik yaptı.Ama gelinim çok akıllı ve saygılı,uyumlu biri çıktı....

49448 okunma Seksi Kardeşim Demetle

Seksi Kardeşim Demetle

SELAM BEN HAKAN 22 YAŞINDA ÜNÜVERSİTE ÖGRENCİSİYİM OKLUMUZ YAZ TAİLİNE GİRMİŞTİ. BENDE MEMLEKETE AİLEMİN YNINA DÖNMDÜM.AİLEM SEVİNMİŞTİ BENİ GÖRÜNCE HERNEYSE BEN KONUYA GİREYİM.ANNEMLER BEN GELDİGİM AKSAM TEYZEMLERE GİDECEKTİ. BANADA HADİ OĞLUM SENDE GEL DEDİLER. BEN GELMEYECEM DEDİMKIZ KARDESİM DEMET TE BENDE ABİMLE KALACAM DEİ.DEMET 19 YASINDAYDI.HER NEYSE ANNEMLER GİTTİ. DEMETLE...

49534 okunma Kardeşim Seksi Aslıyla

Kardeşim Seksi Aslıyla

Selam ben mert izmirde yasiyorum sizlere kizkardesim asliyla iliskimizi anlatacagim kizkardesim asli 20 yasinda mükemmel bir kiz ben 20 yasindayim 3 ablam var onlar evlendi gitti ve biz annem babam ve asliyla ben kaliyoruz evimiz dubleks oldugu icin babamlar yukari katta kaliyor biz asliyla altkatta ne büyük bir sans degilmi....

49756 okunma yeni komşunun genç karısı taş gibiydi

yeni komşunun genç karısı taş gibiydi

Selam ben esra bunu yazmak için çok düşündüm ama nasıl olsa isim vermedigim sürece beni kimsenin bilmeyeceni anladıgın an yazmaya karar verdim başımdan geçen olay yakalaşık bundan 6 ay önce idi bizim apartmadaki karşı dairemiz boşdu ve yeni kiracıların taşınmak için evi temizlemeye geldigini duydum bu arada ben evli 1...

49631 okunma dul ve çekici olmak çok zor

dul ve çekici olmak çok zor

Merhabalar. Adım Zerrin, 46 yaşında, esmerve dul bir kadınım. 2 yıl öncebir trafik kazasında kaybettiğim FabrikatörKocamdan kalan Fabrikanın yönetimiyle benilgilenmeye başladım. Kızım da AmerikadaÜniversitede okuduğu için, 2 yıl boyunca tekbaşıma tüm zamanımı Fabrikanın işleriyleharcadım, ama malesef mizacım işkadınlığına elvermediğ inden ve parasalsıkıntım olmadığından sonunda Fabrikayısatmak zorunda kaldım. Kocam çok zenginbiriydi,...

50239 okunma Olgun kadınlara ilgim çoktu

Olgun kadınlara ilgim çoktu

18 yaşında bir gencim ve olgun kadınlardan acayip hoslaniyorum. Soguk bir kis günü okuldan eve dönmüştüm. donuste yere dusmus ve islanmistim ve elbiselerim kirlenmisti. kapiyi caldim. kimse yoktu. tekrar tekrar calinca komsumuz gözde abla (37 yasinda ve muthis bir vucuda sahip kalcaları ve gogusleri harika tam ele sıgacak tipten) evinden...

50874 okunma Sedatla karıma grup girdik

Sedatla karıma grup girdik

slm .anlatacağım hikaye tamammen gerçektir...ben 40 karım tuba 36 yaşında olup porno yıldızlarına benzer beyaz tenli büyük kalçalı ve uzun boyludur. sıcak bi yaz akşamıydı karım aşkım bugün balkonda yatalım dedi bende olur dedim .tuba saat gece 12 gibi balkona yer yaptı zaten en üst katta oturuyoduk bitişiklerde pek balkona...

49473 okunma götüne pompalıyordum

götüne pompalıyordum

Ben 19 yaşında bir gencim. hikayem benim bi arkadaş var onun kaldığı yurtta geçti. neyse ben liseden tanıdığım tuğbayı çok sikmek istiyodum hep ınunla ilgili fanteziler kuruyodum tuğba 175 boyunda iri göğüslü dolgun kalçalı birisi bi şekilde onu yurda getirmeyi başarmıştım ders çalışmak amacıyla neyse bu kız okulda gördüğüm kadarıyla...

49339 okunma ayşe bir içim su gibiydi

ayşe bir içim su gibiydi

Ben emrah. buradaki yazıları oukyunca anlatma isteği doğdu bendeyaşadığım olayları ben şuan lise sona gidiyorum ilçeden şehire geldiğimdeoluyor.Neyse bigün yine ilçeden gelirken arabada yer kalmadığından orta 3öğretmenimin yanında sıkışık oturuyordum hocanın adıda ayşe idi çok güzeldianlatamam neyse sıkışık olduğundan dolayı onun bacakları benim bacaklarımınüstünde idi ve acaib olmuştum hocaya bakarak...

50080 okunma Annemin Tokmakçıları

Annemin Tokmakçıları

Hersey annemin bir şakasıyla başladı.Televizyonda seyrederken sunucunun üstündeki seksi elbiseyi görünce banada bundan alın demesi herşeyin başıydı.Annem normalde kapalı giyinen bir kadındı.Ama ben onu hep seksi kıyafetler içinde erkekleri bastan cıkaran bir kadın olarak hayal eder ve onu hayalimdeki erkeklerle sikiştirir ve otuzbir çekerdim.Bu şaka beni harakete geçiren en buyuk...

50061 okunma Türkiye’de Milli Olan Bir Gurbetçi Adamım

Türkiye’de Milli Olan Bir Gurbetçi Adamım

Almanya’da yaşıyorum 18 yaşındayım ve hala ailemleyaşıyorum. Almanya’da Türkseniz o zaman bunlar normaldir hattadaha mutaassıp lan buradan. Hayatınızın kıymetini bilin. BenAlmanya’da amk bir bok yapamıyorum bu yaşıma geldim am bilegörmedim, Türkiye’de ne yaparım? Diye düşünüyordum ve o seneilk defa da Türkiye’ye geliyoruz ailemle yıllık izinde ki babamda bu sefer 3...

21229 okunma Elimden kaçamadı direndi ama

Elimden kaçamadı direndi ama

Slm hakan ben bu tür hikayelerin çoğu bana gerçek gelmez ama ister inanın ister inanmayın bu kesinlikle öyle değil! ben 19 yaşında bir gencim bizim apartmanda 6. katta çalışan bi hanımın 2 küçük kız çocuğu vardı ve tabiki onların da bir bakıcısı.Adı Asuydu herneyse kız baya uzun boylu alımlı ve...

20258 okunma Müdüre Hanımla grup yaptık

Müdüre Hanımla grup yaptık

Hava soguktu kalacak yerim yoktu.o geceyi okul bahcesin avlusunda gecirmek zorunda kalacaktım.okulun avlusuna geldıgımde okulda bazı ışıkların yandıgını gordüm.hava yenı kararmıstı ve feci soguk olmaya baslamıstı okulun kapısının oraya gıttıgımde okulun kapısının arasında sıcak gelıyordu halıyle daynamadım ve okula girmeye karar verdim.girdigimde sadece kısık televızyon sesı ve klavye sesi geliyordu...

49898 okunma Azgın Hala Kızıyla

Azgın Hala Kızıyla

slm merhaba benim hikayem halamın kızıyla ben halamınkızını pek tanımam biz istanbuldaydık nlar başka bi şehirde bi gün onlarakalmayagittik ve resimlerde gördügüm kızahiç benzemiyordu gögüslerikocaman kalçaları tam çakmalıktı tabi onu görünce benim ufaklık balinayadöndü nese oturduk konuşmaa başladıkakşam oldu herkes yattı televizyondagüzelbi film vardı ben onu izleyecegim diye yatmadım oda...

49350 okunma Fevkulade Baldızımla

Fevkulade Baldızımla

uzatmadan konuya girecegim baldızm 18yaşında ve kocası 15günlük evliyken kocası içeriye düştü baldız bizde kalıyordu ve çalışıyordu olay 1aysonra gelişti baldızımı 1gece eşimle sevişirken kapının aralıgından bizi seyrettigini farkettim ogünden sonra baldızımı sikmeye karar verdim 1hata sonra eşimi annesine gönderdim oakşam evegeldihimde kapıyı baldızım açtı gülümsüyordu baldıza çok güzel oldugunu...