Sex Hikaye

nasıl sikildiğini anlatan kız

50648 okunma Swinger Çifte Tek Erkek Olarak Katıldım ve Grup Yaptık

Swinger Çifte Tek Erkek Olarak Katıldım ve Grup Yaptık

Sosyal medyada swinger hesaplarına arasıra fotoğraflar atarım. Her neyse tek erkek olarak Selin veLevent diye bir çiftle tanıştım. O gece acayip azgındım ve birşeyler yapmam gerekiyordu. 21 yaşındaydım ve üniversite öğrencievinde kalıyordum. 35 yaşındaki bu kadın ve eşi beni evlerinedavet etti. Zaten evlerine sevişmek için gittiğim belliydi.Evlerine ulaştığımda kısa bir...

49475 okunma İnternette Tanıştığım Olgun Kadın ile Ayak Fetişi Sevişmem

İnternette Tanıştığım Olgun Kadın ile Ayak Fetişi Sevişmem

Ayak fetişi bir erkeğim. Bir kadınınayaklarını vücudunun her yerinden daha çekici buluyorum ve minikayaklı, beyaz tenli bir kızın giydiği fantezi çoraplar ile benipaspası yapması, o minik ayakları ile sikimi okşaması veayaklarına boşalmam kadar zevkli bir cinsel aktivite göremiyorum.Salt bu da değil. Tüm sevgililerimi ve hayatıma giren kızlarısikerken bir yandan da...

49329 okunma izmirde fuara gitmiştik

izmirde fuara gitmiştik

Slm arkadaşlar ben emre size başımdan geçen bir olayı anlatacam şimdi ben ve şahin(şahin benim en yakın arkadaşım)onla beraber izmir fuarına gittik orada bi amcıklar vardiki sormayın gitsin ve biz karıları ellemeye karar verdik önce ben başladım hemen çarpışan oto ların oraya gittik çünkü bütün kancıklar orda neyse yanıma bi...

50088 okunma Annemin Tokmakçıları

Annemin Tokmakçıları

Hersey annemin bir şakasıyla başladı.Televizyonda seyrederken sunucunun üstündeki seksi elbiseyi görünce banada bundan alın demesi herşeyin başıydı.Annem normalde kapalı giyinen bir kadındı.Ama ben onu hep seksi kıyafetler içinde erkekleri bastan cıkaran bir kadın olarak hayal eder ve onu hayalimdeki erkeklerle sikiştirir ve otuzbir çekerdim.Bu şaka beni harakete geçiren en buyuk...

50124 okunma Düne Kadar Sadece Arkadaştık

Düne Kadar Sadece Arkadaştık

merhaba ben 20 yaşında 1,85 boyunda siyah saçlı bir bayım şimdi size 1 sene önce başımdan geçen bir anımı anlatacağımbenim başıma gelenler işallah sizlerinde başına gelir.Birgün denize gitmek için aile dostumuz olan sevim aplalarıma gittik benim herzaman arkadaşdan öte görmediğim canevde ogün bizimle birlikte gelmek istedi.canev 19 yaşında 1,75 boyunda...

50365 okunma Annemi Ben Tatmin Ediyorum

Annemi Ben Tatmin Ediyorum

Merhaba ensest hikaye severler. Yaşım 21, askere gitmek için bir kaç ayım kaldı. Normalde zamanım geldi ama işlerden dolayı gidememiştim. Üstelik iki yıl kadar önce annem ve babam boşandığı için annemi yalnız bırakıpta askere gitmek pek doğru gelmedi bana ama şöyle bir düşünüyorumda anne oğul sikiş yaşamaktansa keşke annemi yalnız...

50121 okunma Halam Resmen Azmıştı

Halam Resmen Azmıştı

Ben 20 yaşında esmer 1.85 boyunda bi gencim.2 yıldır okulum yüzünden ailemden ayrı yaşıyorum.ilk iki yıl yurtta kaldım.Daha sonra rahat ders çalışamadığım için aileminde isteğiyle aynı şehirde yaşayan halam lara yerleştim.Halam 41 yasında 1.78 boyunda esmer çok güzel bi kadındır.Her zaman cok bakımlıdır.halam bi kamu kurulusunda çalışmakta eniştem ise serbest...

49582 okunma kuzenimin karısı kafayı takmış bana

kuzenimin karısı kafayı takmış bana

Merhabalar ben serdar 24 yasindayim yasadigim olay yazdigim yasanmis hikayeden tam 1 gun once oldu.benim kuzenimin karisi guzel ve cekici bir bayandir, onlar nisanliyken bile karisini dusunurek 31 cekerdim.nihayet onlar evlendiler ve 1 cocuk sahibi oldular.kuzenimin adi murat 23 yasinda karisi tuba 22 yasinda.birgun muratlar yeni eve tasinmisti sadece ben...

49637 okunma yeni evimize taşındık

yeni evimize taşındık

merhaba ben barış sizinle başımdan geçen bir hikayemipaylaşmak istedim ben 26 yaşında oldukça yakışıklı bir gencim. yenialdığımız eve taşındık günlerim hep sıkıcı geçiyordu o yüzden evde pekdurmuyordum sabah çıkar akşam gelirdim geçen yaz bir hafta sonu hava çook sıcakolduğundan dışarı çıkmak istemedim akşam üstü çıkarım diye düşündümannemde komşularla dostluğu baya...

49848 okunma Fantazilerim gerçek oluyordu

Fantazilerim gerçek oluyordu

Size anlatacağım hikayem hayatımın en güzel fantezisi. 14 yıldır evliyiz ben 38 eşim 35 yaşında heyecanlı zevkli bir seks hayatımız var ancak tek düzelik artık değişik fanteziler yaşama isteğimizi kamçılıyordu. Nette çok seksi ve hoş bir bayanla tanıştık, zevkli sohbetler sonunda iş sekse geldi dayandı. Evli olduğunu, onunda çok renkli...

49478 okunma götüne pompalıyordum

götüne pompalıyordum

Ben 19 yaşında bir gencim. hikayem benim bi arkadaş var onun kaldığı yurtta geçti. neyse ben liseden tanıdığım tuğbayı çok sikmek istiyodum hep ınunla ilgili fanteziler kuruyodum tuğba 175 boyunda iri göğüslü dolgun kalçalı birisi bi şekilde onu yurda getirmeyi başarmıştım ders çalışmak amacıyla neyse bu kız okulda gördüğüm kadarıyla...

49763 okunma Çıtır Yengem Abimle Kavga Ettikten Sonra Benimle Oldu

Çıtır Yengem Abimle Kavga Ettikten Sonra Benimle Oldu

Benim adım Kemal, Lise 3 nci sınıfa geçtim. Şehre 15 km uzakta bir köyde Ailemle, annem,babam, abim, yengem (abmin karısı), küçük kardeşim ve küçük kızkadeşimle iki katlı olan evimizde oturuyorduk. Lise birinci sınıfın yarıyıl tatiline kadar okula köyümüzden dolmuşla gidip geldim. Sonra abim şehirde fabrikada şöförlük yapmaya başlayınca şehirde ev...

49647 okunma yurtdışında fantazilerle dolu tatilim

yurtdışında fantazilerle dolu tatilim

Meraba arkadaşlar ben melisa 20 yasindayim ankarada reklamcilik okuyorum. Bu olay gecen sene ben ve abim gezmek icin fransaya gittigimizde oldu. Bir turist grubuyla birlikte geziyorduk ve abim cok iyi fransizca konustugu icin hemen yanimizdaki matthie isimli 32 yasindaki bir zenciyle samimi olmustu. Bir iki gun gezdikten sonra son gun...

49916 okunma Kardeşlerim Ve Hikayem

Kardeşlerim Ve Hikayem

Merhaba ben yılmaz 21 yaşında öğrenciyim.5 kardeşin en büyüğü babam yurt dışında işçi annem evhamımı. Babam dışarıda olduğundan evin bir nevi reisi benimdir.kardeşlerimin hepsi erkektir yaşları ise 19 18 17 16 adları Sedat İlker kerem emre dir.Benimde üni için şehir dışına çıkmamla benim namuslu ve temiz zannettiğim 42 yaşındaki minyon...

49304 okunma yolda çevirip becerdim onları

yolda çevirip becerdim onları

merhabalar ben 23 yasında bekar bir gencim.bir gün yolda yürürken 3 4 tane kız yanımdan geçiyordu bir ara baskıştık sonra da gittiler.O zaman kadar hiç bir kızı sikmemistim sevgili vardı ama kızları sikmek istemiyordum sevgilimde sikişmek istemiyordu.ertesi gene 3 tane kız yanımdan geçiyordu.bana bakıp gülerek bir seyler konuştular.sonrada baan saati...

50171 okunma Kayınçomla Seksi Karısı

Kayınçomla Seksi Karısı

Herkese selam arkadaşlar.ben oktay 28 yaşında fazla yakışıklı olmayan fakat seksi aşırı seven biriyim.5 yıl önce dünya güzeli bir kızla evlendim.seks hayatımızdan ikimizde memnunduk.abartısızsöylüyorum her gece (muayyen günler hariç)yapıyorduk.son zamanlarda ikimizde duraladık.hele eşim iyice durmuştu.bende neyapabilirim diye kara kara düşünüyordum.Eşimi aldatmak istemiyordum fakat canımda sikişmek istiyordu.her gece yapan biz ayda...

49566 okunma Azgın Kayın Pederim

Azgın Kayın Pederim

Selam ben hacer. 28 Yasindayim. Belçikaya gelin olarak geldim. Kisa bir sure sonra kocam bedelli askerlik için turkiyeye gitti. Ben dul olan kayinpederim ile birlikte kalmaya basladim. Tesetturlu ve dindar olmama ragmen bazen masturbasyon yapiyordum. Kayinpedim beni dikizliyormus. Tabii benim bunlardan hiç haberim yoktu. Bir gece yine ben kendi kendimle...

49559 okunma Çılgın Angaralı Kuzenim

Çılgın Angaralı Kuzenim

Size kendimi biraz tanıtarak anlatacağım olaya başlamak istiyorum. 34 yaşında ağır spor yapmanın verdiği bir vücuda sahibim, 175 cm, 85 kg kahverengi gözlü ve saçlıyım. Aslında fiziksel görüntüm önemli olmasa da yakışıklı olduğumu ifade eder kız arkadaşlarım. Uzun yıllar yurtdışında yaşadım ve çok ilginç anılarım oldu. Neyse asıl konumuza dönelim.Ben...