Sex Hikaye

yengemin tangasını yırttım

51052 okunma Hakan aklımı almıştı

Hakan aklımı almıştı

Selamlar, ben gamze, 30 yaşındayım. Aslen İstanbul’luyum ama işimden dolayı İzmir’de yaşıyorum. 20 yaşımda ilk aşkımdan yediğim darbeden sonra, bir daha erkeklerle hiç ilişkim olmadı. İlk aşkımla evlenecektik ama o beni aldattı, hemde benim kızlığımı bozmasına rağmen. Ben de onu terk ettim. Bir daha da, hiç bir erkeğe aşık olmayacağıma...

51478 okunma Annesine Arkadan Dayadım Resmen

Annesine Arkadan Dayadım Resmen

Kasabanın çarşısından dönerken otobüs durağında karşılaştık arkadaşım ve güzel annesiyle Beraber bindik otobüse ama araba çok kalabalıktı. Doğal bir güdüyle arkadaşımla beraber annesini çevreleyerek korumaya aldık. Tesadüfen bana Berna hanımın arkasını kollamak düştü. Ama duraklara geldikçe ortam iyice sıkıştı bende ister istemez Berna hanıma yanaştım yanaşmaklada kalmayıp iyiden iyiye ona...

50618 okunma manitayı çadırda bozmuştum

manitayı çadırda bozmuştum

sLmm ben 19 yasında universitede okuyan yakısıklı bir qencim bu anlatıcaqım olay qecen yaz basıma qeldi temmuz ayında arkadaslarla unirocktaydık cok eqLenceli 3qün qecirdik havuz konserler kamp v.s son qecemizde ortamdan etkilenip iyice azmıstık habire kız arıyoduk önümüze qelene asılıyoduk ben sevqilimi bi qünlüqüne caqırdım cok azmıstım cadırda onu sikmek...

50846 okunma sarışın balık etli kadına çaktım

sarışın balık etli kadına çaktım

Merhaba ben 167 boyunda 24 yasinda sarisin baliketli denilen cinsten guzel bir bayanim Guzelligimdendolayi basima gelen bir olayi anlatacagim :) Birgun carsida gezerken bir magazaya girdim ve cok hosuma giden mini kırmızı elbiseyi almaya karar verdim fakat.. bedenimi biliyordum ve elbisenin bedenime uyucagindan emindim magazanin sahibi yakisikli 30 yaslarinda birisiydi...

51473 okunma Ablamı Fena Azdırdım

Ablamı Fena Azdırdım

Selam ben selcan.şu anda 18 yaşındayım.Birkaçyıl önce başımdan geçen olayı sizinle paylaşmak istiyorum. Bir bayram günü ailece akraba ziyaretine gidiyorduk.O zamanlar otobüsler bedava olduğu için durak oldukça kalabalıktı.Otobüs geldiğinde herkes binmeye çalışırken biz ezilmemek için kenarda kalmıştık.herkes binip biz dışarda kalınca şoför orta kapıyı açıp sizde oradan binin dedi.önce annem...

51047 okunma pansiyonumuza yerleşmişti

pansiyonumuza yerleşmişti

Merhaba doğma büyüme Tekirdağ kumbağlıyım kendime ait iki tane dairem ve şarköydede üzüm bağım var.dairemin birinde ailemle beraber biz diğerinide sezon başlayınca pansiyon olarak kiralıyoruz.temmuz ayının ilk başlarında pansiyonu kiralamak için etli butlu kırk yaşlarında buğday tenli bir hanım geldi.eşimle beraber odaları gezdirdik beğendi ve on günlüğüne kiraladı.bizde adettir ilk...

51168 okunma Yengemi Tuvalette Kıstırdım

Yengemi Tuvalette Kıstırdım

Merhaba ismim Ali.Ben size yengemle olan ilişkimi anlatacam.Yengem 1.78 boyunda 60 kilo iri göğüs ve kalçalı her erkeğin sikmek isteyeceği bir hatundur.Fazla uzatmadan hikayeme geçeyim.hikayem 3 gün önce gerçekleşti.Çarşamba günü yengemlerde davet vardı bütün akrabalar ordaydık.benim gözüm hep yengemdeydi o gece yine müthişti üstünde pemb koca göğüslerini ortaya çıkaran askılı...

51464 okunma bozuk asansörde sex süper

bozuk asansörde sex süper

aynı apartmanda oturuyoruz aynı yaşlardayız birbirimizden hoşanıyoruz ama bitürlü birbirimize açılamıyoruz bigün asansöre tam binerken sende geliosun birlikte binioruz asansöre, asansör 2. kata gelince aniden duruyo korkuyoz panikliyoruz bi anda sen korkudan bana sarılıosun bende sarıyorum seni korkma taltım diorum birazdan düzelir diorum ama düzelmio aradan dakikalar geçio sen hala...

51442 okunma selvanın amını parçaladım

selvanın amını parçaladım

Merhaba ben ankaradan yakup. aynı okulda okuduğum selvayı nasıl siktiğimi anlatacağım size. Selva çok güzel bir kız olup okulda hep dikkatimi çeken biriydi. Oukl çıkısı karsılastım selvayla ve kendisinin ne tarafa gittiğini sordum eve gidiyorum dedi. Bende eve gidiyorum dedim ve yağmur yağyırdu. Biz konusurken geçen arabalardan biri çok kötü...

50792 okunma arkadaşımla partiye gittik

arkadaşımla partiye gittik

Geçen yaz arkadaşımın evine kalmaya gitmiştim. Bir gece bana bir parti olduğundan bahsetti. Aslında partileri çok sevmezdim, sakin bir yer daha çok ilgimi çekerdi ama onu kıramadım. Fakat partiye giyebileceğim bir şey yoktu yanımda. Arkadaşım dert etme buluruz bir şeyler dedi ve dolabını açıp bana göre bir şeyler aramaya başladı....

51114 okunma Ablamdan Sonra Anneme Hallendim

Ablamdan Sonra Anneme Hallendim

Merhaba ben volkan, sizlere daha önce ablamı nasıl siktiğimi anlatmıştım. Şimdide annemi nasıl siktiğimi anlatacağım. Bir gün dışarıdan arkadaşlar maçtan geliyorduk. Eve gittiğimde ablam kapıyı açtı ve annemin pazara gittiğini ve 1 saate kalmaz döneceğini söyledi. Bende yavrum ben banyo ya girecem 20 dakka sonra sende gelirsin dedim. O da...

51095 okunma komşum tülay teyze bana veriyor

komşum tülay teyze bana veriyor

Ben 20 yaşındayım.Adım Oğuz.Ankarada oturuyoruz.Birgün komşumuz internet gitti bakarmısın oğuz diye beni çağırdı.Evde tekti.Oğlu kıbrısta üniversite okuduğu için msnden konuşuyorlardı.o yüzden beni çağırdı.Ama bilmiyorduki ergenlik çağına ilk girdiğim andan beri benim onu hayal edip masturmasyon yaptığımı.Neyse gittim ayarladım.Daha sonru oğlu msnden çıkmış konuşamadı.Bana dediki bana bilgisayarı kullanmayı biraz öğretirmisin diye....

19127 okunma Delilik resmen bu

Delilik resmen bu

Selam arkadaslar bu yazacagım hikayenın tumu gercek ister inanın ister ınanmayın ama yemın dahi edebılırım kı hepsı gercek 18 yasındayım gecen yazın evde tek basıma tv de sex seyredıyodum herkes yatıyodu alt katımızda oturan emeklı polısın evınde sesler geldıgını duydum saat 2 3 arası bende hemen ne oldu dıye asagı...

51394 okunma işim gereği her ortama giderdim

işim gereği her ortama giderdim

Adım Aytekin izmirde yaşıyorum. 25 yaşında tipi düzgün ne öyle abartı yakışıklı ne de çirkin denilecek biriyim. neyse hikayeme başlıyım:) ben bazı ilan siteleri aracılığıyla izmir ve civar illerinde isteyenin evinde iş yerinde otel odasında masaj yapan bir masörüm. yine ilan sitesinden telimi alan bir çift beni aradı ve bodrumdan...

50997 okunma delicesine götten siktim

delicesine götten siktim

Selam arkadaşlar şu an 28 yaşındayım bundan 3 sene önce ailemden ayrı yaşamaya ve bir bekar evi tutmaya karar verdim maddi durumum fena olmadığı için iyi bir semtte ev tutmayı düşünüyordum ve ev tutmak için emlakçı emlakçı ev ev dolaşıyordum bir türlü kafama uyan bir ev bulamadım tabii ödeyebileceğim kirada...

50817 okunma çok fena baştan çıkmıştım

çok fena baştan çıkmıştım

Yağmur,22 yaşında sarışın mükemmel bir kalça ve bacaklarıyla,diri memelere sahip çok güzel yüzü ve fiziğiyle erkeklerin deli olacağı bir kızdı,kalçasının yuvarlaklığı ve arkaya çıkık hali beni hep tahrik ederdi,yuvarlak diri kalçaların altında bacaklar hafif ayrıkolarak sütun gibi üstündeki mükemmel kalçasını taşıyordu. Yağmur beni çocukluktan beri çok sever sık sık bekar...

52096 okunma İzmirden Sex Hikayesi

İzmirden Sex Hikayesi

Merhaba benim adim Emir 21 yasindayim ve izmirde oturuyorum.Sizlere 3 sene once yani 21 yasindayken yaptigim seksi dolu anlari anlatmak istiyorum.Neyse lafi fazla uzatmayalim.Ailede biz 4 kardesiz 3 kiz 1 ben erkeyim.Ben de cok istekli ve arzulu bir erkeyim kiz sikmeyi cok istiyordum.Tabii o zamanlar yaz gelmisdi havada felaket sicakti...

51535 okunma Aylarca uğraştan sonra olmuştu

Aylarca uğraştan sonra olmuştu

Ben bu hikayemin gerçek olması için aylarca uğraştım ve sonunda muradıma erdim.öncelikle kendimi tanıtayım size ankara da yaşıyorum normal boylarda herkesin çekici diye tabir ettiği tiplerdenim işte.adım mert.bi avm merkezinde ece diye birisi vardı ve ilk gördüğüm günden beri hiç aklımdan çıkmıyodu artık geceleri onu düşünmkten yatamıyodum giyimi falan beni...