Sex Hikaye

usaq parno video izle

53437 okunma Teyzemi Çok Seviyorum

Teyzemi Çok Seviyorum

merhaba arkadaşlar sen berk size başımdan gecen bır gercek olayı anlatacambir cumartesigünü evde canım sıkıldı ve teyzem lere gittim yıgenım evde yoktu teyzem yannızdı ben biraz zaman gecsin diye internette geziniyordum teyzem mutfakta bulasıkları yıkıyordu arada sırada gelıp ne yapıyom dıye bakıyordu bende teyzemı cok beyenıyordum ve icimden bi muzurluk...

54306 okunma Annemle Grup Yaptık

Annemle Grup Yaptık

Merhaba arkadaşlar.ben Kütahya konuralp lisesinden.İsmail tunç.size geçen sene yaşadığım bir hikayeyi anlatmak istiyorum. Ben 21 yaşındayım. babam ssk da çalışıyordu. Bir gün yine nöbetteyken biz annemle oturup televizyon izliyorduk. Annem bacak bacak üstüne atmış oturuyordu. bir anda dikkatimi onun o güzel kilodu çekti.Aklıma kötü kötü şeyler geliyordu. Sonra azıp sikimle...

53109 okunma eşimin gizli fantazileri varmış

eşimin gizli fantazileri varmış

Apartmanın merdivenlerini birer birer çıkarken hiçimde tarifi yapılmaz birheyecan vardı. Kapıya yaklaştım. Biraz soluklandım. İçeriden yüksek valumlumüzik sesi geliyordu. Yavaşça anahtarımı kapıya uzattım ve açtım. Görünürlerdekimse yoktu. İçeriye girip yavaş hareketlerle kapıyı kapattım. Hemen saklamışolduğum kameraya doğru yürüdüm. Halen yerindeydi. Ve çalışıyordu. Parmakuçlarıma basaraktan sessiz bir vaziyette mutfağa geçtim. Ortalığı...

52898 okunma nejla hanımı kucaklayıp siktim

nejla hanımı kucaklayıp siktim

Slm ben cenk ben üniversite de okurken yurtta ders calısamadığım için tek basıma bir apartman dairesinde öğrenci evi tutmuştum.zaten üst katta da ev sahibim Nejla hanım otururdu.Nejla hanımın eşi 10 yıl önce trafik kazasında ölmüş.bir gün okuldan gelirken evde de yiyecek bir sey olmadığından atıştırmalık bir seyler almak için bakkala...

54359 okunma Sema artık karım olmuştu

Sema artık karım olmuştu

Merhaba Ben Hakan 27 Yaşındayım Boluda Yaşıyorum..Sema 18 yasindaydi. Sarisin guzeli olan bu lolita annesi ve babasi Almanya’da isci oldugu icin apartman komsum olan annanesi Zekiye nineyle kaliyordu. Sema; mavi gozlu, balik etinde, hayli gelismis vucudu olan, cok guzel bir kizdi. Iste bu Sema sik sik bana gelir ve tavla,...

53208 okunma Saldır Diye Bekliyorum Çok Pasifsin Dedim Ona :D

Saldır Diye Bekliyorum Çok Pasifsin Dedim Ona :D

Merhaba arkadaşlar ben Duygu 23 yaşında genç ve eğlenceli biraz da çılgın bir kızım. Kendimi çok seviyorum ve kendi zevklerimi yaparak kendimi mutlu ediyorum. Uzun bir süredir takibinde olduğum hikayelerden sonra kendi yaşadığım bir olayımı da sizinle paylaşmak ve bu zevki sizin de benim bu zevkli hikayemi bilmenizi istedim. Yorumlarınızı...

53667 okunma KayınPederin Hanımıyla Süperdi

KayınPederin Hanımıyla Süperdi

merhaba,bu yasadıgım olay gecen sene yaz aylarında ıdı. ben evlıyım esim,esimin abisi vehanımı ıle beraber denize gıtık ve cadır kurduk.ben senelık ızındeydım yalnızkayınbıladerım işlerinin yoğunluğundan dolayı ızın alamamıstı.kayınbıladerımhasan gunduz ıse gıdıyor aksamları bızım yanımıza gelıyordu.bızse gunduzlerıesım ve kayınbıladerımın hanımı nurgul ıle denızın tadını cıkarıyorduk.esımgenellıkle yenı dogan bebegımız ıle vakıt gecırırken...

53478 okunma dayımın baldızıyla ve karısıyla yattım

dayımın baldızıyla ve karısıyla yattım

Selem arkadaşlar ben Mersinden Hakan. Anlatacağım olay 2 ay önce gerçekleşti. Dayım bir işletmede gece vardiyasında çalışıyordu yengem gece saat 11:30 gibi telefon açtı telefona ben çıktım. Titrek ve kısık bir sesle hakan lütfen yetiş dedi bende tanbi telde bişey sormadım apartopar arabaya atladım yola koyuldum dayımın eviyle bizim ev...

52781 okunma ebruyu fırsat buldukça sikerdim

ebruyu fırsat buldukça sikerdim

Slm yıllar önce benm lise zamanmda bnden25 yaş küçük Ebru adnda tatlı bir kız vardı aileler tanışırdı zten bende nadirde olsa bakıcılığa fln gderdm babası ölmüştü o zamanlarda ilerde çok can yakıcan fln derdm Ebru ya sora bz taşındık onlar taşındı koptuk fln ben üni deydm artık İzmirde deildm netten...

53351 okunma uzun zamandır gözüm vardı

uzun zamandır gözüm vardı

Ne zamn onu görsem sikim kalkar ona itelemek isterdim. Bir ara halamın yanına gittiğimde o beni kapıda karşıladı ve bana sarıldı ve beni öptü ve benim sikim pantolu yırtacak gibi oldu sikimi saklmaya çalışıyordum ama nafile baktım oda gördü ve gülümsedi bir yere oturdum ve onunla konuşmaya başladım o anda...

52885 okunma bağ evinde sikişmiştik

bağ evinde sikişmiştik

dusunsene seninle ben bir bag evindeyiz ve senin uzerinde sarap rengi bir gecelik var.ve ben bir sabah elimde kirmizi gul buketi ile sana geliyorum.sen kapiyi aciyorsun.beni iceri buyur ediyorsun.ve o kirmizi dudaklarina bir opucuk konduruyorum.elimden tutup beni yatak odasina cagiriyorsun sicakhikayeler.org ve beni kucagina alirmizin diyerek rica ediyorsun.bende snei kucagima...

53202 okunma aile içi sikiş  süper bişey

aile içi sikiş süper bişey

Merhaba Arkadaşlar ben Yusuf Yalovadan Size anlatacağım bu ikinci hikayem de Yalova da geçmektedir.Ayrıca bu hikayeyi kendi kendime düşünmeye başlasam olanlar oluyor ve menilerim dökülmeye başlıyor.Bazı nedenlerden dolayı abimlerde kalmam gerektiğini biliyordum Hem abimlerde kalmak hemde azıcıkta olsa degişik bir ortamın havasını solumak wardı.Birgün Yengemin kuzeni yani abiminde baldızı ebru...

54096 okunma Bakıcı aysu dehşet bişeydi

Bakıcı aysu dehşet bişeydi

Slm hakan ben bu tür hikayelerin çoğu bana gerçek gelmez ama ister inanın ister inanmayın bu kesinlikle öyle değil! ben 19 yaşında bir gencim bizim apartmanda 6. katta çalışan bi hanımın 2 küçük kız çocuğu vardı ve tabiki onların da bir bakıcısı.Adı Asuydu herneyse kız baya uzun boylu alımlı ve...

53152 okunma eski müşterimle sex yaptık

eski müşterimle sex yaptık

Merhabalar ben denizliden 25 yaşında biriyim. başımdan geçen bir olayı paylaşmak istedim. gizli olması için isimler yok. eski müşterilerimden olan bir kız vardı biraz deli dolu bişidi. bazen evlerine çağırırdı her gittiğimde altıma alır elbiseler üzerinden git gel yapardım istemezdi ama bi süre sonra ses etmezdi bir gün evine çağırdı...

53517 okunma Babacımla Aynı Yatakta Uyurduk

Babacımla Aynı Yatakta Uyurduk

Merhabalar. Adım Şebnem 18 yaşındayım. Annemle babam ben25 yaşındayken ayrıldılar. Uzun süren davalardan sonra mahkeme abimi anneme, beni de babamın yanına verdi.Babamla beraber yaşamaya başladık. Aradan yıllar geçti. Aynı yatakta yatıyorduk. Bana sarıldığında beni okşadığını bana sürtündüğünü fark ediyordum ama hoşuma gidiyordu. Kendimi büyük hissettiriyordu. Ses çıkarmıyordum. Bana hediye makyaj...

52714 okunma ünal beni mahvetti

ünal beni mahvetti

Ben 4 yıllık evli bir bayanım eşimle bir çok sorunlarımız var ben her konuda yardımcı olamaya çalışsamda sonç boş.. ve koca bir hiç.. boşanamamda hayattan zevk almamaya başlamıştımkii çalıştığım yerde müşterilerden biri yeniden kalbimin çarpmasına neden oldu sık sık görüşmeye başladık ben iideal tipte bir bayanım ne zayıf nede kilolu...

53136 okunma bunu hiç beklemiyordum

bunu hiç beklemiyordum

Boş zamanlarımda internette dolaşmak herkesin ortak zevki haline geldi. Bende internette dolaşırken bu sitedeki bir çok hikayeyi okudum. Anlatılanları tamamen fantezi olarak düşünmüştüm. Şimdi bazılarının gerçek olduğuna inanıyorum.Ben 29 yaşında. 170 boyunda 62 kg. evli bir bayanım. Eşim Kamuda çalıştığı için ailemle aynı şehirde oturmuyoruz. Her evlilikte olduğu gibi bizimde...

53762 okunma Tatli Baldızımla Seksi Güzelliği

Tatli Baldızımla Seksi Güzelliği

SelamlarSize ilginc ama gercek yasanmis bir annimi anlatmak istiyorum.Bundan tam iki yil önce yani ben 23 yasindayken nisanlanmistim. Nisanlimin yasi 21di cok güzel bir kizdi! Adi ayca`ydi.Aycanin cok güzel ama daha cok kücük bir kiz kardesi vardi adi fundaydi. Funda ozamanlar 20 yasindaydi ama güzel ve cekici bir fizige sahipti....