Sex Hikaye

öğretmeni halletme sex

50662 okunma evlilik bizi monotonlaştırmıştı ki

evlilik bizi monotonlaştırmıştı ki

Slm ben istanbuldan erkan 33 yaşındayım evliyim eşimle sex hayatımız monotonlaşmıştı ona farklı şeyler denemek fantaziler yaşayım sex hayatımızı renklendirmek istediğimi söylemiştim ilk başlarda bunun sapıklık olduğunu felan söylemişti kimseye bir zararımız yokki sadece değişik fantaziler kuracağız hepsi bu ormanda sevişmek arabada değişik yerler mekanlar yada sevişirken birilerinin isimlerini felan...

50554 okunma Aklımı başımdan almıştı

Aklımı başımdan almıştı

Ben öyle her erkeği beyenmem , her erkeğin kulu köpeğide olmam ama Tim bambaşkaydı. Yemyeşil gülen gözleri , kahverengi kısa saçları , düzgün vicudu ,tatlı gülümsemesi aradığım her şey vardı onda. Tim aynı zamanda benim yaz kampındaki komşumdu. Odalarımız yan yana olduğu için sık sık görüşürdük ya ben onu ziyarete...

51445 okunma Benim Ve Annemin Harika Yanlızlığımız

Benim Ve Annemin Harika Yanlızlığımız

selam köye annem çagırdı yardım etmemi istedi.babam vefat edeli 8 yıl olmuştu.başka kardeşimde yoktu köye gittim annemde elime oragı tutuşturdu hadi bahçeleri temizliyelim dedi.köy dışındaydı bahçemiz neyse annemle ben bahçeye gittik o önden ben hemen arkasından gidiyorduk otları temizliye temizliye.o otları keserken götü bir saga bir sola gidince içim bir...

52047 okunma Annemin Ruhu Duymadı

Annemin Ruhu Duymadı

Adım Berk. 18 yaşındayım. Annem Deniz ise 38 yaşında. Çok tatlı ve çekici . Annem 25 yaşında pek çok kadının isteyebileceği kadar güzel bir vücuda sahiptir. Vücudunu zinde tutmak için daima spor yapar. Açık tenli iri memeli ve kahverengi meme başları olan uzun bacaklı bir kadın. Bu neden başıma geldi...

51427 okunma alman komşum beni istiyormuş

alman komşum beni istiyormuş

merhaba öncelikle biraz kendimden bahsedeyim evlendikten sonra Almanyaya giden 1,63 boyunda 56 kg 36 yaşında 2 çocuk annesi bir kadınım. Eşim Selimle aramız çok iyi birbirimize deli gibi aşık değiliz ama aile hayatımızda sıkıntımız yok. Normalde eşim elektrikçi aynı zamanda hafta sonları Türkiyede bit pazarı olarak tabir edilen yere gidip...

49830 okunma bodrum tatilimde turistleri siktim

bodrum tatilimde turistleri siktim

Ben 23 yaşında yakışıklı bir gencim… Bodrum’da tatil yapmayı çok severim ve yine bir yaz bodrumdaydım. O sıralarda abazaydım makinam hep ayakta geziyordum.Çarşıdaki bir turist benim çadırı gördü bende onun balkonlarını süzüyordum içinde sütyen yoktu ve çok iriydi memeleri.Neyse baya bi bakıştık ve ben onu sonra takip ettim oda bunun...

50364 okunma yaz tatili herkes sex delisi oldu

yaz tatili herkes sex delisi oldu

Ismim sevda 22 yasindayim fransadayasiyorum , arakdaslarim guzel oldugumusoylerler … :) Gecen sene oldu bu olay,ablamlar la tatile gidecekdim hazirlik falanyapdik mayo, bikini , havlu , gunes kremleri vsvs .. aldik ve antayaya gitdik. Enistem cokyakisili biri uzun boylu esmer ,cok hosumagiderdi ama enistem ve ablamin kocasi olduguicin hic baska...

51542 okunma Eski sevgilm tam bi götçüydü

Eski sevgilm tam bi götçüydü

Merhaba Ben Buket.18 yaşındaydım..Sizlere eskiden sevgilimle yaşadığım bir olayı anlatmak istiyorum.Ama yüzde yüz gerçek!Neyse başlıyorum…Bazen ben onlarda kalıyordum ama sadece öpüşmüştük.O 3-4 arkadaşıyla birlikte kalıyor.Oraya gidince onunla uyuyorum.Arkadaşlarıda sabah olunca hemen aranızda bişey oldumu diye soruyor.Bazen yanında gecelikle bazen pjamayla bazende kotla yatıyorum.O bana çook sahip olmak istiyordu.Arkadaşları görmüş sevgilime...

50922 okunma Harikasın Be Amca Kızı

Harikasın Be Amca Kızı

ben 20 yasında yasıtlarına olgun ve yakısıklı bir gencim anlatacagım olay daha yeni basıma geldi benim bir cok kızla ilişkim oldu fakat onların içine hic girmedim en cok istediğim amcamın kızıydı cok güzel götü vardı onlara her gidişimde hep dayanırdım ama hic sikemedim birgün gene onlara gittiğimde o evde tek...

48329 okunma Azgınlığım sonunda bitmişti

Azgınlığım sonunda bitmişti

25 yasinda erkeklerle arasi iyi olan balik etli bir bayanim,İşyerinde beni bakisi ile bile tahrik eden bir adam var benden 1 yaş kucuk, her munasebette ona dokunuyor , kolumu carpiyor.Kalcalarimi masalarin arasindan gecerken ona degdiriyorum. Veya masasina egilip bir sey anlatiyor gibi goguslerimin catalini gösteriyorum.yaninaki sandalyeye oturup pantolunumdan çıkan kalca...

50066 okunma Sarhoş Kuzenim ile Karşılıklı Mastürbasyon Yaptık

Sarhoş Kuzenim ile Karşılıklı Mastürbasyon Yaptık

Kuzenim Ecem ile çok iyi anlaşırız,aramızda hiçbir sır yok. İkimiz de üniversite okuyoruz ve birsüre sonra yine memlekete tatile geldik. Dayımlar evde olmayacağıiçin Ecem beni çağırdı ve gece birlikte kalırız dedi. Olurdedim, sohbetini falan özlemişim. Her türlü cinselliği, kızerkek arkadaşlarımızı birbirimize paylaşırdık, hatta en uçukseks hikayelerimizi bile… Her neyse fazla...

50480 okunma sevgilim mi beni ben mi sevgilimi siktim

sevgilim mi beni ben mi sevgilimi siktim

ben 22 yaşında genç güzel zayıf ve fiziği düzgün olan bi kızım. bu anlatacaklarım erkek arkadaşım tarafından gerçekleştirildi. birgün erkek arkadaşımla arabayla gezmeye çıktık alkol aşırı derecede almıştım ama olanların hepsi hala aklımda. biraz arabayla dolaştıktan sonra beni eve götürdü başta gitmek istemiynce zorladı bende kabul ettim eve geldik odasına...

50329 okunma okul pikniğinde kaşarı siktim

okul pikniğinde kaşarı siktim

selam benim adım ali,lise son sınıf öğrencisim.Sizlere başımdan geçen bi olayı yazmak istedim.Okulda aynı sınıfta okuduğum neşe diye bi kıs wardı ve çok tatlıydı.Bide devamlı gezdiği Suzi diye bir kıs wardı.Bunlar sınıfın en kaliteli kaşarlarıydı ama kimse bilmiyordu.Bir gün benden sigara istediler bende çıkarıp werdim.Saol dediler bende .bi gün sizde...

50723 okunma Hala Kızı Meltem İle Hikayem

Hala Kızı Meltem İle Hikayem

Ben 24 yaşında üniversite öğrencisi bir gencim.Halamın kızı meltem ne zamandır benim dikkatimi çekiyordu.Gerçekten çok sexy bir vücuda sahip ve çok tatlı biri.Meltem geçen sene Ankarada bir üniversiteyi kazandı yurt çıkmadığı için 3 arkadaş evde kalıyorlardı.Birgün Ankarada bir işim vardı 3-4 gün sürecek bir iş.Ben Meltemlere gittim ve durumu anlattım....

50149 okunma nejla hanımı kucaklayıp siktim

nejla hanımı kucaklayıp siktim

Slm ben cenk ben üniversite de okurken yurtta ders calısamadığım için tek basıma bir apartman dairesinde öğrenci evi tutmuştum.zaten üst katta da ev sahibim Nejla hanım otururdu.Nejla hanımın eşi 10 yıl önce trafik kazasında ölmüş.bir gün okuldan gelirken evde de yiyecek bir sey olmadığından atıştırmalık bir seyler almak için bakkala...

50838 okunma balık etli baldızım pınarı sikiyorum

balık etli baldızım pınarı sikiyorum

Selamlar ben izmirde 23 yaşında sekse aşırı düşkün bir adamım anlatcağım olaydaki isimlerde değişiklik yapıyorum baldızım pınar 1.60 boyunda balık etli iri göğüsleri olan bir kadındır ezelinden aramızda sarılmalar şakalaşmalar olurdu eşimde buna kızar ablasının tekin olmadığı söyledi ve uyarırdı yine bir gün akşam yemeği yedik eşim ablasının çok üzgün...

50660 okunma Ben Ve Yengem

Ben Ve Yengem

selam ben 18 yengem 30 yalşarında başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum.ben abimlerle birlikte kalıyorum abim ben yengem tatile gittik kemerde bir yer tuttuk ve tatile başladık.sonra abimin iş yerinde bir aksilik oldugunu alan bir tel aldı hemen ist bula dönmek zorunda oldugunu söyledi.siz devam edin tatile ben gelirim dedi...

50110 okunma evine çay içmeye çağırmıştı

evine çay içmeye çağırmıştı

ona adres sordum evine yakin oldunu gosterebilecegini soyledi cani sikinmis dertlestik eve caya cagirdi sim bitince gittimkapiyi actiginda esofmani vardi biolca oldugundan egildiginde kici gozukuyodu donda giymemis barsaklarini bozucan dedim bozuk zaten dedi ne anlamda dedim her anlamda deyince kaldim yanima oturdu gozu sikmdeydi begendinmi dedim sik iste dedi istermisin...