Sex Hikaye

kocam basti

50098 okunma Ben Ve Kaynanamla Hikayemiz

Ben Ve Kaynanamla Hikayemiz

Benim 64 yaşında almanyalı bir kaynanam var kendisi fazla güzel çokgüzel olmasada çekici ve seksidir kocası prosttan ameliyat olunca seks olayıkesildi ne yalan söyleyeyim yıllardır onda gözüm vardır. almanyadan izinli geldiklerinde ziyarete gittim evlerinin anahtarı bendede var içeri girdim kimseyoktu etrafa baktım banyodan ses geliyordu banyonun camından içeri baktığımdamuhteşem vücut...

49084 okunma sınıf arkadaşım serapı gözüme kestirmiştim

sınıf arkadaşım serapı gözüme kestirmiştim

Olay üniversitede geçti. Sınıfımızda çok tatlı bir kız vardı, adı serap, vücut ölçüleri harikaydı. Onunla ilk görüştüğümüzde sanki elektrik almış bir şeyler hissetmiştim. Sınıf arkadaşlığımız sonradan dostluğa dönüştü, o zamanlar onu çok beğendiğim arzuladığım halde nedense çıkmayı sanki dostluğumuza zarar verir gibi bir düşünceyle denememiştim. Ama samimiyetimiz iyice artmış benim...

49676 okunma türbanlı karılara özel ilgim vardı

türbanlı karılara özel ilgim vardı

Benim başörtülü türbanlı bayanlara karşı özel bir ilgim var.Çünkü konfeksiyon dükkanıma gelen bazı türbanlı bayanlar eşarp veya elbise alırken içeride bulunan soyunma kabinine girince kabinin örtüsünü kapatmazlar.Bende elbisesini değiştiren türbanlı bayanın külotunu ve sutyenini görürüm. Sokakta türbanını sıkıca örten bayan, benim yanımda çok rahat bir şekilde başından eşarbını türbanını çıkarıyordu....

50175 okunma Köydeki Farkli Ensest Hikayelerim

Köydeki Farkli Ensest Hikayelerim

koylerde genellikle aileler hepsi bir arada ayni odada yatarlar cunki nedeni kis aylarda soguktan korunmak ve odun tasarrufu yapmak icin tabiki bu arada anne ve babamizin ne yaptiginida ya isitir yada gorurduk ama sessizce goz altindan bakar seyrederdik cunki bizleri uyudu zannederek ise baslarlardi ama zevkin verdigi doruktanmi olsa gerek...

17998 okunma Reyhan çok güzeldi

Reyhan çok güzeldi

Slm arkadaslar ben hakan size yasadigim bir olayi anlatmak istiyorum bundan bir sene kadar once isten izin alip kiz arkadasimla sikismeye gidekcektik ben iznimi almistim ve kizi aradim kiz gelemeyecegini soykedi kapatti cok sinirlenmistim ayni zamanda uzun zamandir abaza idim ne yapip yapmali bugun degerlendirmek zorundaydim ve daha seks hayatimda...

49186 okunma yeni kiracımızın kölesiydim

yeni kiracımızın kölesiydim

Bizim bi kiracımız vardı çok sexsiydi ben daha 18 yaşındaydım içimden ah ulan bi büyüsem su kadından kira falan almam bana göt versin yeter neyse bi gün beni ekmek almaya gönderdi ekmeyi aldım zile bastım bide ne göreyim kadın mini etekli cok sexsı bir biçimde kapıyı actı bi banhane uydurdum...

49401 okunma sevgilimle fantazimizi yaptık

sevgilimle fantazimizi yaptık

Merhaba ben deniz size ilkkez yazıyorum birgün sevgilim bana telefon etti senin uzun zamandır özlemini çektigin bir kadın buldum dedi ben nası yanidedim hani sen bir kadınla sevişmek istiyordunya dedi evet işte sana o kadını buldum dedi ben anlaşılmazbir heyecana kapıldım peki nezaman görecegim dedim yarındedi ve yarını sabırsızlıkla beklemeye...

50130 okunma Çok istiyordum ya

Çok istiyordum ya

Selam adım emel özel bir şirkette sekreter olarak çalışıyorum, işyerimizde 2 bayan ve 30 erkek bir arada çalışırız,ve ben genelde cilveli hareketlerimle ve tüm vücudumu ortaya çıkaran kıyafetlerimle erkekleri tahrik ederim,bu çok hoşuma gider ama dedikodu çıkacak diye hiç birinede vermem, Bir gün yine tüm dişiliğimle durakta bekliyordum aynı duraktan...

50500 okunma Bayramda Halamda Güzel Anlar

Bayramda Halamda Güzel Anlar

Merhaba ben istanbuldan erdinç size şeker bayramında halamla yaşadığım ilişkiyi anlatacağım...   bayramda ailem amcamların yanına yani kırıkkaleye gitti bende bu arada en sevdiğim halamın yanında kalacaktım. halamın kocası bir özel şirketde işçi idi ve sahibi bu bayram hediye diye yurt dışına tatil düzenledi çekilişi kazandı ve 10 kişiden biri oldu...

50104 okunma patronun kızını depoda düdükledim

patronun kızını depoda düdükledim

Merhabalar. İstanbuldan ben Murat. 1,78 boyve 70 kiloda, atletik, kumral, mavi gözlü,dikkat çeken bir tipim. Bundan seneler önceaskerden gelmiş, iş arıyordum. Benimçalışkanlığımı hırsımı bilen bir arkadaşımvasıtasıyla, oto sektöründe, döşeme dizaynmalzemeleri satan bir şirketteçalışmaya başladım. Şirketi yönetenlerpatronun kızkardeşi ile patronun kızıydı.Üstelik patronun kızı ni şanlıydı, ama benigörür görmez işe aldılar. Kısa...

50194 okunma koca memelerine artık dayanamadım

koca memelerine artık dayanamadım

Ben 21 yaşında yakışıklı bir gencim. Bu anlatacağım olay 2-3 sene once oldu. Benim birde ablam var taş gibi vallaha. 1. 70 Boyunda iri göğüsleri ve dimdik göğüs ücları var ve bunun yanında sütun gibi bacakları ve taş gibi bir götü var. Ben ozamanlar liseye gidiyordum ve ben basket oynarken...

50348 okunma Lise Zamanlarımda Parayla Yatıyordum

Lise Zamanlarımda Parayla Yatıyordum

Lisede Para Karşılığında Götümü Verdim; Adım Ayçalin, buradaki yazıları okudum bende kendi yaşadıklarımı anlatmadan duramam sizlere paylaşmak istiyorum öğrenciyim Minyon tipli, güzel, dalgalı saçlı, erkekleri baştan çıkartan birisiyim, neyse bunları geçelim, gelelim konumuza.Okulda atölye dersimiz sona ermiş herkes evinin yolunu tutmuştu, olacak ya bende dersin konusunu yazmak için atölyede kalmıştım. Ben...

49832 okunma KayınPederimin Hanımıyla Güzeldi

KayınPederimin Hanımıyla Güzeldi

merhaba,bu yasadıgım olay gecen sene yaz aylarında ıdı. ben evlıyım esim,esimin abisi vehanımı ıle beraber denize gıtık ve cadır kurduk.ben senelık ızındeydım yalnızkayınbıladerım işlerinin yoğunluğundan dolayı ızın alamamıstı.kayınbıladerımhasan gunduz ıse gıdıyor aksamları bızım yanımıza gelıyordu.bızse gunduzlerıesım ve kayınbıladerımın hanımı nurgul ıle denızın tadını cıkarıyorduk.esımgenellıkle yenı dogan bebegımız ıle vakıt gecırırken...

50153 okunma İlk Kerhane Cinsel İlişkimde Olgun Kadın Bana Aşık Oldu

İlk Kerhane Cinsel İlişkimde Olgun Kadın Bana Aşık Oldu

18 yaşındayım ama kanım nasılhızlı akıyor. Okul çıkışı arkadaşlarımız ile kerhaneyegitmeye karar verdik. O zamana kadar sürekli 31 çekiyorum doğrusu,pek cinsel hayatım yok. Birkaç kızı öpüp amını okşamakseksten sayılmıyor ise tabi ki… Baktığınız zaman oldukçayakışıklı, kaslı, beyaz tenli bir oğlanım ama sevgililerim ilesakso, öpüşme dışında bir şey yaşamadım. Tabi ki...

50080 okunma Fahişe Annem

Fahişe Annem

Annemin ismi Leman.50 yaşında.etine dolgun bir kadındır.göğüsleri de baya büyüktür.boyu da yaklaşık 1.65m . Anlayacağınız annem benim olduğu kadar birçok erkeğin hayallerini süsleyecek bir kadındır.Anneme uzun zamandır ilgi duymaktayım.Ama diğer hikayelerde olduğu benim annemle bir ilişkim maalesef olmadı.Yine de beni çok tahrik ettiği gibi sizleride tahrik edecek anılarım var:1 -...

49678 okunma Kardeşim Beni Çok İyi Sikiyor

Kardeşim Beni Çok İyi Sikiyor

ben 22 yaşnda iri yapılı balık eti çok büyük memeleri olan götüm ve beyaz tenli güzel bir kızım olay 2yıl yani 20 yaşında benden 2 yaş küçük erkek kardeşim yani şimdi kocam muratla yaşadım muratın bana ilgisi vardı bazen benim bacağıma memelerime ve banyo yaparken kapıdan dikizler 31 çekerdi ama...

49558 okunma Yatağımda Kendimle Hep Oynardım

Yatağımda Kendimle Hep Oynardım

Merhaba adım Elif, 18 yaşında,1.73 boyunda güzel bir kadınım .Düz siyah saçlarım ve uyumlu siyah gözlerim var.göğüslerim 93, belim 71, kalçalarım ise 98 cm ölçülerinde.Sitenizi bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine ziyaret ettim, içeriğiniz diğer sitelere benziyor fakat hikaye bölümünüz çok hoşuma gitti, bende sizlere yaşadığım bir anımı yazarak yayınlamanızı istiyorum. Yaklaşık...

49571 okunma Arkadaşım Meğersem Gaymış

Arkadaşım Meğersem Gaymış

Slm arkadaslar ben 20 yaşında bir erkeğim halamın oğlu 20 yaşında bi gün evine gittiğimde halam çalıştığı için ev boştu bana benim odama gidelimmi dedi bende zaten bilgisayarda çet yaparız diye tamam dedim evde onun baba sı yani eniştem vardı fakat eniştem yaşlı olduğu için odasıda kapanmış herşeyden habersiz yatıyordu...