Sex Hikaye

gercek yasanmis mature sex

50697 okunma olaylar otobüste başladı

olaylar otobüste başladı

Her şey otobüste başladı. Bir gün onunla beraber otobüsle dönüyorduk. Yanlışlıkla elimi bacağına koydum. Rahatsız olmadığını hissedince bende elimi ordan çekmedim. Ve yavaş yavaş bacak arasına doğru elimi yönelttim sıcacıktı ve çok hoşuma gidiyordu. Neyse daha sonra gideceğimiz yere vardık. Ertesi gün okulda yine karşılaştık. Ve beni gördüğünde çok ateşli...

49961 okunma mağazadaki güzel bana göz koymuştu

mağazadaki güzel bana göz koymuştu

merhabalar...bir gün bir alışveriş için bir mağazaya gittim.mağazada bulunan ikibayan bana gayet iyi davranıp ilgilendiler alışverişi yaptıktan sonramağazadan çıkarken bana üzerinde telefon numarası bulunan bir kart verdiler..bende kartı alıp cebime koydum aklımın ucundan bile geçmezdi o bayanısikmek bayan giyimine özen gösteren gayet düzgün bir vücudu olan birbayandı onu gördüğüm zaman...

50676 okunma pansiyonumuza yerleşmişti

pansiyonumuza yerleşmişti

Merhaba doğma büyüme Tekirdağ kumbağlıyım kendime ait iki tane dairem ve şarköydede üzüm bağım var.dairemin birinde ailemle beraber biz diğerinide sezon başlayınca pansiyon olarak kiralıyoruz.temmuz ayının ilk başlarında pansiyonu kiralamak için etli butlu kırk yaşlarında buğday tenli bir hanım geldi.eşimle beraber odaları gezdirdik beğendi ve on günlüğüne kiraladı.bizde adettir ilk...

50830 okunma Azgın Baldızım Alev Alev

Azgın Baldızım Alev Alev

Selamlar ben izmirde 23 yaşında sekse aşırı düşkün bir adamım anlatcağım olaydaki isimlerde değişiklik yapıyorum baldızım pınar 1.60 boyunda balık etli iri göğüsleri olan bir kadındır ezelinden aramızda sarılmalar şakalaşmalar olurdu eşimde buna kızar ablasının tekin olmadığı söyledi ve uyarırdı yine bir gün akşam yemeği yedik eşim ablasının çok üzgün...

51099 okunma bozuk asansörde sex süper

bozuk asansörde sex süper

aynı apartmanda oturuyoruz aynı yaşlardayız birbirimizden hoşanıyoruz ama bitürlü birbirimize açılamıyoruz bigün asansöre tam binerken sende geliosun birlikte binioruz asansöre, asansör 2. kata gelince aniden duruyo korkuyoz panikliyoruz bi anda sen korkudan bana sarılıosun bende sarıyorum seni korkma taltım diorum birazdan düzelir diorum ama düzelmio aradan dakikalar geçio sen hala...

51185 okunma Çıtır Teyzem Banyo Yaparken Harikaydı

Çıtır Teyzem Banyo Yaparken Harikaydı

Merhaba ben 24 yaşında seks delisi bir gencim benim şu anda 30 yaşlarında küçük göğüslü dolgun kalçalı 3 çocuk annesi bir teyzem var. Bundan yaklaşık 4 yıl önceydi yani daha askere gitmemiştim. teyzemin kocası işi nedeniyle başka bir ile gitmek zorundaydı ve teyzemde bu aralarda benim yanında olmamı istemişti. Bende...

50328 okunma ailemle süper sikişmiştik

ailemle süper sikişmiştik

günlerden pazardı. apartmanda kimse yoktu. kiracının ailesi ve benimailem gezmeye gitti.ben evde kaldım. onun evde olduğunu bilmiyordum. hep onudüşünerek 31 çekiyordum. tv seyrederken birden telefon çaldı. arayan oydu. tv`da kanallar kaybolmuş gel tamir et dedi.bende hemen yanına gittim. kapıyı çaldım kapıyı açtı.evde ondan başka kimse yoktu. kapıyı açtı üstünde bol...

50452 okunma koca memeli müge ablamı sikiyorum

koca memeli müge ablamı sikiyorum

İsmim adim Metin . ablam Müge geçen yıl evlendi ve kmocasıyla başka bir eve taşındılar beni çok sever yaz tatili basladiginda kocası turkiyeye gitmisti bende o gun esyalarimi toplayip ablam gile gittim orda kalicaktim kocası iki aylina turkiye gitmisti ablam ilk gun bana artik tum yaz eglencez kimseye soylemek yok...

2397 okunma

Karşı binadaki güzeli sikmeyi kafaya koymuştum

Adım ferhat yaş 30 özel bir şirkette çalışmaktayım fazla yakışıklı sayılmam neyse konuya girelimyine herzamanki gibi sabah erken saatlede işime gitmek için kalmış evin balkonundan servis aracı gelmişmi bakmaktaydım ki karşı binada biri gözüme ilişti çok hoş bir kızdı 24-25 yaşlarında zun boylu esmer bu kişi sonraki günlerede benim ona...

48000 okunma Delikanlılar beni mutlu ettiler

Delikanlılar beni mutlu ettiler

ben 46 yaşında evli bir bayanım. 3 çocuğum var. Hoş, güzel, kendine bakan alımlı bir bayanım. Eşim işi gereği sürekli yurtdışına çıkıyor. Ayda sadece, 5-6 defa görüşebiliyoruz. Bu nedenle eşim, cinsel ihtiyaçlarımı karşılayamıyor. Bende kendimi nasıl tatmin ederim diye düşünüp duruyorum. Tabiki birde sekse çok düşkün biri olduğum için bu...

50794 okunma İri Kalçalı Annemim Kalçaları

İri Kalçalı Annemim Kalçaları

Benim anlem le sevişmelerim bundan iki yıl önce başladı kış vaktı olması lazım dogal gazda bı sorun vardı vebabamda akra ba ziyareti için şehir dışındaydı annemle evde tek başımızaydık ben odamda bilgisayarda hatunlara bakarken birden annem geldı ve bilgisayarın başın da ovaziyet görün ce baksen şu terbiyesize dedi birden yanıma...

45339 okunma Herşey kontrolümde yaşandı

Herşey kontrolümde yaşandı

ben 27 yaşında 1.74 boyunda 55 kilo ve etrafımdakil insanlar tarafından çok beğenilen ve sevilen esmer bi müzik öğretmeniyim.okuldaki öğrencilerimle ii anlaşırım ve etrafımda pervane olurlar yani anlicanız sevilen bi öğretmenim...şık ve seksi giyinmektende çok hoşlanırım ve sanırım bu bi öğrencimin dikkatini çekmişti...yine hrzamanki gibi ders anlatıyordum sınıfta lise öğretmeniyim...

50433 okunma bakire sevgilimi götten siktim

bakire sevgilimi götten siktim

merheba ben vefa size başımdan geçen bir olayı anlatıcam yazın bir gün meltem benim çıktıgım kızdı ben daha milli olmamıştım meltem yalaşıyorduk ama sikememmiştim meltem le cafe de bulştuk biraz konuştuk daha sonra bu akşam evin boş oldugunu söyledi ve beini eve çagırdı bana çok ilgi gösteriyordu o gün ben...

50601 okunma yurtdışında fantazilerle dolu tatilim

yurtdışında fantazilerle dolu tatilim

Meraba arkadaşlar ben melisa 20 yasindayim ankarada reklamcilik okuyorum. Bu olay gecen sene ben ve abim gezmek icin fransaya gittigimizde oldu. Bir turist grubuyla birlikte geziyorduk ve abim cok iyi fransizca konustugu icin hemen yanimizdaki matthie isimli 32 yasindaki bir zenciyle samimi olmustu. Bir iki gun gezdikten sonra son gun...

50799 okunma Baldızım Sadece İzle Dedi

Baldızım Sadece İzle Dedi

Baldızımın evlendiği gün,düğününde kendisi ile dans ederken kendisi bana üç ay içinde sürpriz yapacağını söylemişti.O gün benim için hiçbir anlam ifade etmeyen bu sözlerin ne anlama geldiğini hakikaten tam üç ay sonra öğrendim.İşyerime gelen kargoda,bir vcd vardı.Oturup izlerken baldızımın kendini okşaması,kocası ile olan sex saatleri ile dolu 50 dakika geçirdim....

17341 okunma

İlk grup deneyişimizdi

Slm bu siteye 2. anım.daha öncekini yayınladığınız için size tşekkür ediyorum tabiki karımda beraber okuyup yazıyuoruz. murat ve aslının bizim seks hayatımızı nasıl değiştşrdiğini daha önce yazmıştım.bu onlarla ilk gurubumuz. artık karımla harika bir yaşam kurmuştuk.sınırsız seks ve sınırsız zevk.muratlarla her zaman görüşüp fikir alışverişi yapıyoduk.hatta o kadar ileri gitmiştik...

51701 okunma Eski sevgilm tam bi götçüydü

Eski sevgilm tam bi götçüydü

Merhaba Ben Buket.18 yaşındaydım..Sizlere eskiden sevgilimle yaşadığım bir olayı anlatmak istiyorum.Ama yüzde yüz gerçek!Neyse başlıyorum…Bazen ben onlarda kalıyordum ama sadece öpüşmüştük.O 3-4 arkadaşıyla birlikte kalıyor.Oraya gidince onunla uyuyorum.Arkadaşlarıda sabah olunca hemen aranızda bişey oldumu diye soruyor.Bazen yanında gecelikle bazen pjamayla bazende kotla yatıyorum.O bana çook sahip olmak istiyordu.Arkadaşları görmüş sevgilime...

50965 okunma eşimle turizm işi yapıyorduk

eşimle turizm işi yapıyorduk

Ben ve eşim turizm sektöründe farklı kollarda çalışmaktayız. Eşim balıketli iri göğüslü iri kalçaları olan bir kadındır ve karşısındaki erkekleri etkileyen bir cazibesi vardır. Eşim küçük bir butik otele resepsiyonist olarak başlamıştı arada mesailere falan kalıyor gece geç geliyordu eve kadar şefi getiriyor kapıya kadar bırakıyordu bende bunu bir iyi...