Sex Hikaye

erotick tesettürlü resimler

51424 okunma Karımı komşunun oğlu sikiyordu

Karımı komşunun oğlu sikiyordu

İşte arkadaşlar canlı canlı inanın şu an karşımda komşu oğlu hakan karım sema yı sikiyordaha doğrusu sikini yalıyor offff harika bir şey ya ne zamandır hayalimdi işte şimdi ayaktalar ve koca sikini geçirdi hakan eşim çıldırıyor hadi hepsini sokk demeye başladı offff ben de çıldırıyorum şimdide domalttı ve geçiriverdi eşimin...

50938 okunma Yeğenim İyice Olgunlaşmış

Yeğenim İyice Olgunlaşmış

Ben yaşça büyük 30 evli bir erkeğim, benim hikayem utanç verici belki ama okuyunca bana hak verecek sexs sitesindekileri görünce zevk alacaksınız. Olay 1 yıl önce oldu sizlerle paylaşmak istedim. Benim kız yeğenim var 18 yaşında güzel bir kızdır nurgül, nurgül beni çok sever bende yeğenlerimi hep sever korur yardımcı...

51000 okunma Türkiye’de Milli Olan Bir Gurbetçi Adamım

Türkiye’de Milli Olan Bir Gurbetçi Adamım

Almanya’da yaşıyorum 18 yaşındayım ve hala ailemleyaşıyorum. Almanya’da Türkseniz o zaman bunlar normaldir hattadaha mutaassıp lan buradan. Hayatınızın kıymetini bilin. BenAlmanya’da amk bir bok yapamıyorum bu yaşıma geldim am bilegörmedim, Türkiye’de ne yaparım? Diye düşünüyordum ve o seneilk defa da Türkiye’ye geliyoruz ailemle yıllık izinde ki babamda bu sefer 3...

50799 okunma Annemle Aşk Yaşadık

Annemle Aşk Yaşadık

O sıralar 22 yaşındaydım. Yine Her sabahki gibi kahvaltı bile yapmadan kendimi sokağa atmıştım. Sahil yolu İşlerine giden insanlarla dolmaya başlamıştı. Yolunun sağındaki ağaçlı yola saptım. Her gün olduğu gibi bir simit aldım ve müdavimi olduğum çay bahçesine oturdum. Bahçenin sahibi Asım Amca artık benim kargalar uyanmadan buralara damlamama alışmıştı....

50785 okunma beşiktaşta buluşup direk otele geçtik

beşiktaşta buluşup direk otele geçtik

Yaklaşık üç hafta önce başımdan geçen muhteşem anımı sizlerle paylaşmak istiyorum. Chatte tanıştığım bir kızla gece saat 1 de msnde konuşuyorduk. Bana sabah görüşeli mi diye sordu. İşimden dolayı bunun mümkün olmadığını ama istersen bir gece buluşabileceğimizi söyledim. O zaman gel al beni demez mi. İlk etapta şaka yapıyor diye...

50622 okunma yurtdışında fantazilerle dolu tatilim

yurtdışında fantazilerle dolu tatilim

Meraba arkadaşlar ben melisa 20 yasindayim ankarada reklamcilik okuyorum. Bu olay gecen sene ben ve abim gezmek icin fransaya gittigimizde oldu. Bir turist grubuyla birlikte geziyorduk ve abim cok iyi fransizca konustugu icin hemen yanimizdaki matthie isimli 32 yasindaki bir zenciyle samimi olmustu. Bir iki gun gezdikten sonra son gun...

50872 okunma Teyzeme Ufak Bir Oyun Oynadım

Teyzeme Ufak Bir Oyun Oynadım

Ben 26 yaşında fiziği düzdün sosyal faliyetlere katılan bir gencim. Okulu bitirdikten ve askerlik görevimi yaptıktan sonra aile içinde ki büyükler benim evlenmem gerektiğini düşünmeye başladıkları bir zamandı bunların içinde benim çok güzel olan teyzemde vardı. Ailem evlenme konusunda üstüme geldikçe ben yaşananlara arka plandan sabotaj etmekle meşguldüm. Bir pazar...

50030 okunma bodrum tatilimde turistleri siktim

bodrum tatilimde turistleri siktim

Ben 23 yaşında yakışıklı bir gencim… Bodrum’da tatil yapmayı çok severim ve yine bir yaz bodrumdaydım. O sıralarda abazaydım makinam hep ayakta geziyordum.Çarşıdaki bir turist benim çadırı gördü bende onun balkonlarını süzüyordum içinde sütyen yoktu ve çok iriydi memeleri.Neyse baya bi bakıştık ve ben onu sonra takip ettim oda bunun...

50931 okunma Olgun Seksi Kaynanam

Olgun Seksi Kaynanam

Karımla cok guzel bi beraberligimiz vardı gecen seneyekadar maddi problemlerden dolayı tabi. Oncesine donelim kayın validembosanmıs dul bir kadındı bizden ayrı baska bi adamla nikahsız yasıyodu bizdekarısmıyoduk. Uc sene onceydi yaklasık bigun aksam bize cıkageldi vebizde kalcagını soyledi. ne oldu diye sordugumuzda ayrıldıgını soyleyerekaglmaya basladı. Ve ustune gitmedik ogun odasını...

50879 okunma Kardeşim Temizli Derdinde Ben Neyin Derdinde

Kardeşim Temizli Derdinde Ben Neyin Derdinde

Selam yasım 28 ve bir senedir evliyim.Size basımdan gecen bir olayıanlatmak istiyorum.Bundan 2 sene önceydi.Evde oturup maç izliyordum,kız kardesimde o sıra evi süpürüyordu,bir ara gözlerim kardesimin göğüslerine denk geldi amareflekstir diye yine mac seyretmeye koyuldum.Ama ara sıra kardesime de bakmayadevam ediyordum bu bakmalar sürekli olmaya basladı,eğilişi gercekten beni tahrikediyordu,kardesim 19...

51101 okunma Affet Beni Teyze

Affet Beni Teyze

Ben 20 yaşında üniversite öğrencisi bir gencim. Annem kardeşlerinin en büyüğüdür ve en küçük kardeşi de 29 yaşında olan teyzemdir. Teyzem iri ve dik göğüslü dolgun kalçalı hafif balık etli kahve gözlü dalgalı saçlı yani alımlı bir kadın. Teyzem aslında İstanbulda oturmakla beraber o dönem ankaradaki bir iş görüşmesi için...

51083 okunma aile içinde grup yaptık

aile içinde grup yaptık

adım Nesrin.35 yaşında, 2 çocuk annesi, çalışmayan birkadınım. 14 ve 21 yaşında 2 oğlum var.Kocamın kendine ait bir işyeri var. Benimhikayem geçen senenin yazında yaşandı vebitti. Ama içimde bir his bunu anlatmamgerektiğini söylüyor, ben de buraya yazmayıuygun gördüm.Kocamın kızkardeşi Hatice Tekirdağdayaşıyor. Babalarının vefatından sonra kocamıarayıp, “Abi miras işlerini halledelim, bakbizim...

50460 okunma evimi temizlemeye gelen güzeli siktim

evimi temizlemeye gelen güzeli siktim

Evimizi haftada iki gün temizlemeye gelen bir kız vardı ama ne kız görenleri kilometrelerce peşinden koşturabilecek seksi bir vücuda ve bi o kadarda masum bir slüete sahipti ben de onu her zaman hayranlıkla seyrederdim.Evimizi temizlemeye geldiği bir gün, kaderin güzel bir armağanı olacak ki evde baş başa kaldık ve az...

50477 okunma tüm mahalle dul anasıyla kızına hastaydık

tüm mahalle dul anasıyla kızına hastaydık

Merhaba okurlar arkadaşım ve ben mahalledeki bir kızdan çok hoşlanıyorduk aslında arkadaşım annesine ilgi duyuyordu bende kıza kızın adı sinem di dip diri göğüsler çekik gözleri ve ufak poposu ile beni çok çıldırtıyordu bir gün arkadaşımı çağırdım ve evde yoktu ben mahallede gezerken inanamayacağım bir şey oldu ve birisi bana...

50356 okunma kankamın bana kıyağıydı

kankamın bana kıyağıydı

Evet hikayem geçen yazların ortalarıydı yaz tatiline girdik artık bir kız olmasını istiyordum ama bunu her yaz istiyordum olmuyordu.yine olmuyacağını biliyordum.tamam dedim bırak kız işini dedim kendime mehmet kızlar sana bakmaz dedim.birgün evde oturduğumda sigaramı yaktım içmeye başladım cep telefonum çaldı.arkadaşım yusuf sen sigara içiyordun değilmi dedi bana evet dedim...

50050 okunma sedayı kendime karı yaptım

sedayı kendime karı yaptım

önclikle herkeze merhabalar! neyse fazla bunaltmıyim , ben 1.78 boyunda esmer tabiri caiz ise kara kaş kara gözlü 25 yaşında bir erkeğim! Seda ile hikayem anım çok ama ilk olarak en sevdiğimden başlıcağım ve ilerliyen günlerde beğeni olursa onla yaşadığım diğer fantezilerimi de yazbilirim!! kız arkadaşım seda ile uzun bir...

50926 okunma Süper Mini Etekli Ablam

Süper Mini Etekli Ablam

Selam ben Kaya 20 yaşındayım.Burada okuduğum hikayelerin gerçek olduğu gibi benim hikayem de gerçektir.Benim ilişkim ablam ile benim arasında geçti.Ablam her zaman seksi giyinirdi ama o gün çok seksi giyinmişti ve süper mini etek giyinmişti.O gün baya bir azmıştım ablamın o halini görünce daha da azmıştım ve ablamı sikmek istiyordum.Bu...

50382 okunma alacak verecek olayı değiştirdi

alacak verecek olayı değiştirdi

Herkese selam benim başımdan geçen olay bir alacak verecek meselesinden yatağa kadar giden bir olay. bizim mobilya satan bir mağazamız var bizden mobilya alıp ödemeyen bir bayan müşterimiz vardı 3 ay gibi bir zamanda borcunu getirmiyordu ismini vermiyeceğim ona bahar diyeceğim.sizlere biraz bahardan söz edeyim bahar yeni evli kapalı bir...