Sex Hikaye

ateşlı şikiş amdan

38476 okunma Bebeğim Dediğim Anda Vur Bana :)

Bebeğim Dediğim Anda Vur Bana :)

Selam seks hikayesi severler. Ben de sizler gibi bu sitedeki hikayeleri severek okuyorum ve kendi hikayemle ben de siteye destek olmak istedim. Biz yıllardır ailemle birlikte yurt dışında yaşıyoruz. Her yıl ailemizi görmek için de ülkemize geliyoruz tatil için. İşte en son geldiğimiz tatilde başımdan geçen olayı sizlere anlatmak istiyorum....

37390 okunma pansiyonun mutfagında sikiştik

pansiyonun mutfagında sikiştik

Ben 26 yaşına Üniversitede master yapan bir öğrenciyim.Geçen yaz Adana Yumurtalığa gitmiştik. Yanımda benle birlikte ikiarkadaşım daha vardı. Uygun bir fiyata pansiyon bulup hemen yerleştik.Pansiyonda bizim dışımızda kalan bayağı insan vardı. Yan odada bir çiftkalıyordu sanırım odaya yerleşirken onlar odalarından çıkmış merhabalaşmıştık.Eşyalarımızı yerleştirdikten sonra bir şeyler atıştırıp denize gittik.Pansiyonun mutfağı...

38249 okunma Azgın sarışını işe almıştım

Azgın sarışını işe almıştım

Bizler evli 35 yaşında karı kocayız. Kendi işyerimizde birlikte çalışıyoruz.Eşim gül le hep fantezi kuruyoruz.Bir gün bunu gerçekleştirmeye karar verdik.İlan vererek işyerimize sekreter alacağımızı söyledik. Gelenlerin 18 ve 25 yaş arasında olmasını istedik. İçlerinden en güzelini ve dul olanını seçtik. kadın tam manası ile 90/60/90 ölçülerinde ve eşinden 2 yıl...

37164 okunma Teyzeme Farklı Oyunlar Oynadım

Teyzeme Farklı Oyunlar Oynadım

Ben 26 yaşında fiziği düzdün sosyal faliyetlere katılan bir gencim. Okulu bitirdikten ve askerlik görevimi yaptıktan sonra aile içinde ki büyükler benim evlenmem gerektiğini düşünmeye başladıkları bir zamandı bunların içinde benim çok güzel olan teyzemde vardı. Ailem evlenme konusunda üstüme geldikçe ben yaşananlara arka plandan sabotaj etmekle meşguldüm. Bir pazar...

37467 okunma Teyzemde Çok İstiyordu Sonunda

Teyzemde Çok İstiyordu Sonunda

selam ben 18 yaşında ve yıllarca teyzemin o güzel amcığını düşünerek 31çekerek büyüyen genç bir delikanlıyım. teyzem ise 1.75 boylarında ,65-70kilolarında ,38 yaşlarında dul bir bayandır neyse hikayeye geçelim.yaz sıcaklarının hakim olduğu bir günde teyzem annemi arayıp benden annemingece kıyafetini ona getirmemi istedi annem benden bunu istediğinde ben ne kadarhüfleyip...

37744 okunma Yengem Ve Seksi Kilotlu Çorapları

Yengem Ve Seksi Kilotlu Çorapları

Selam.Ben İstanbul’dan Mert.26Yaşımda Yakışıklı sayılabilecek bir gencim.Bu arada Bekarım.Ensest ilişki Bende Benden bir yaş küçük ağabeyimin karısı yani yengemle başladı.Yengemin İsmi Nihal.1,75 boylarında,65-70 kg ağırlığında mavi gözlü balık etli kızıl saçlı bir bayandır.Abimler ise ağabeyimin işinden dolayı Ankara’da oturuyorlar.Bende Sık sık hem değişik bir ortama girmak hemde yengemle daha yakın...

37166 okunma azgın matureyi mutlu ettim

azgın matureyi mutlu ettim

İş icabı Karadeniz ilinden birine 10 günlüğüne gitmiştim. Orada bir otelde kalıyordum. Otelde de yaşlı Rus bir bayan çalışıyordu. Bu otelin temizlik işlerine bakan kadındı. Ona acırdım ekmek parası için buralara gelmiş ayak işlerine bakan bir kadın.Kaldığım süre zarfında ortalıkta bir tek sabah otelden çıkarken görürdüm onu. Yarım yamalak Türkçe`si...

37922 okunma Yengemle Çok İyi Anlaşıyoruz

Yengemle Çok İyi Anlaşıyoruz

Yengemle Hande ile çok iyi anlaşırdık. Nedense beni çok sever, sık sık sarılır öperdi. Liseye gittiğim yıllara kadar böyle gitti. Liseye başladığımda artık sakallarım çıkmaya başlamış, erkeklik organım kocaman olmuştu. Bu arada yengemle arkadaşlığımız da iyice ilerlemişti. Artık kız arkadaşlarımla ilgili konuları bile yengemle konuşur olmuştuk.Bir gün bana kız arkadaşlarınla...

37283 okunma Kardeşimle Sikiştim Kalın ve Büyüktü

Kardeşimle Sikiştim Kalın ve Büyüktü

Evliliğimi bitirmek için ben ne zaman adım atsam ailem banaizin vermiyor. 24 yaşındayım ve kocam da 40 yaşında ve açıksöylemek gerekirse severek evlendim, eskiden çok centilmendi veailem de yaş farkını da düşünmeden destekledi. Çünkü kocamınbir oteli var ve 5* bir de bir sürü mal varlığı ama ben kimseninde parasında değilim...

37493 okunma kapalı teyzem neymiş be

kapalı teyzem neymiş be

mrb herkese adım cüneyt 20 yaşındaym 1,68 boyunda 65 kloyum teyzem ise 31 yaşında 1,65 boyunda 55 kilo çok bakımlı kapalı bi kadın teyzemleAramda geçenleri anlatıcam sizlere bu hikaye gerçek bir hikaye bundan 4 5 ay önce teyzem eşiyle sornları oldugu için sex hayatınında sorunlu oldunu anladm bigün onlara gittim...

37802 okunma Olgun kadınlara ilgim çoktu

Olgun kadınlara ilgim çoktu

18 yaşında bir gencim ve olgun kadınlardan acayip hoslaniyorum. Soguk bir kis günü okuldan eve dönmüştüm. donuste yere dusmus ve islanmistim ve elbiselerim kirlenmisti. kapiyi caldim. kimse yoktu. tekrar tekrar calinca komsumuz gözde abla (37 yasinda ve muthis bir vucuda sahip kalcaları ve gogusleri harika tam ele sıgacak tipten) evinden...

37670 okunma Arkadaşımın Lolita Annesi

Arkadaşımın Lolita Annesi

Ne kadındı be ben o zamanlar 17/18 yaşındaydım.çok iyi anlaşdıgım bir arkadaşım vardı onunla daima aramız çok iyiydi bir birimizin evine gider gelirdik.annaseinim ilk tanıdıgımda sikim kazık gibi oldu. çok güzel fizigi vardı hele o memeleri ya o götü.bir gün bir elbise giymiş dizinin bir karış üstünde ve güneşe karşı...

37842 okunma Azgın Halamla Anılarım

Azgın Halamla Anılarım

Ben 20 yaşında esmer 1.85 boyunda bi gencim.2 yıldır okulum yüzünden ailemden ayrı yaşıyorum.ilk iki yıl yurtta kaldım.Daha sonra rahat ders çalışamadığım için aileminde isteğiyle aynı şehirde yaşayan halam lara yerleştim.Halam 41 yasında 1.78 boyunda esmer çok güzel bi kadındır.Her zaman cok bakımlıdır.halam bi kamu kurulusunda çalışmakta eniştem ise serbest...

37897 okunma grup yaptık degişik oldu

grup yaptık degişik oldu

Teyzemle her sikişimizde teyzemin götüne mutlaka sokar olmuştum. O kara deliğe sokmak beni çok azdırıyordu. götüne akıtmasam bile mutlaka biraz götünü sikiyordum. Her seferinde biraz sikmeden edemiyordum. götünü siktirmekten teyzem de çok hoşlanıyordu. Eniştemden alışık olduğu için hiç zorlanmadan köküne kadar alıyordu yarağımı. Yarağım daha uzun olsa daha da alacaktı...

37339 okunma Kızlığımı Teyze Oğluna Sundum

Kızlığımı Teyze Oğluna Sundum

Slm ben Hale 21 yaşındayım Eskişehir`de üniversite ögrencisiyim, iki sene önce yaşadığım bi olayı anlatmak istiyorum, yaz tatilinde köye gitmitik malum tarla işleri falan, tam en azgın zamanlarım dı 19 yaşında kızoglan kızdım, herneyse eskiden beri çok hoşlandıgım teyzeoglum serkan da köydeydi onu her gördügümde içimden bişeylerin koptugunu hissederdim o...

37774 okunma Annemle Otobüsteki Hikayemiz

Annemle Otobüsteki Hikayemiz

Annemle bir kaç isi halletmek için İstanbul gidecektik.hazırlandık falan annem yol için öyle giyindiği sanki gece klubune gider gibi.Annem sarisin 170 civarı 57 kilo falan birisi.çok sexy vücudu ve yüzü ile manyak duruyor. Annem üstüne dizinin 1 karış üstünde bir etekle uzun kollu bir gömlek giymişti.tabi ben yolla garaja giderken...

37534 okunma Aklımı başımdan almıştı

Aklımı başımdan almıştı

Ben öyle her erkeği beyenmem , her erkeğin kulu köpeğide olmam ama Tim bambaşkaydı. Yemyeşil gülen gözleri , kahverengi kısa saçları , düzgün vicudu ,tatlı gülümsemesi aradığım her şey vardı onda. Tim aynı zamanda benim yaz kampındaki komşumdu. Odalarımız yan yana olduğu için sık sık görüşürdük ya ben onu ziyarete...

37928 okunma Hasan Babamla Süperdi

Hasan Babamla Süperdi

Babam Hasan, beni çıplak şekilde görmekten çok hoşlanır aynı şekilde bende evde çıplak dolaşmaktan çok hoşlanırım. İki hafta kadar önce bana dört arkadaşının geleceğini ve benim onların yanında da çıplak dolaşmamı istedi. Elbette bundan bende çok hoşlanırım. Misafirlerimizin geleceği gün üzerime yarım bir tişört, kısa ve dar bir mini etek...